Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Με τη ματιά του φίλου μου

Σήμερα γύρισα κουρασμένος και με πολλές έννοιες στην κεφαλή μου από τον εργασιακό μου χώρο. Μπαίνοντας στο σπίτι αυτός ήταν εκεί όπως πάντα χαμογελαστός και σιναμενος κουναμενος στο τεθέν όριο του της βεράντας, το οποίο πότε δεν παραβίασε έπειτα από συμφωνία κυρίων.  Του μίλησα και ανταπέδωσε με ένα μικρο γρύλισμα...... αυτό ήταν αμέσως ξέχασα τα πάντα ...εξάλλου είναι μέρος της οικογενείας συμμετέχει και αυτός σε όλα τα δρώμενα έστω και με τον τρόπο του και ας μην λέει πολλά ...κάποια γαφ και γουφ κατά καιρούς ίσως.







Σήμερα δεν είναι καλη ημέρα για το φίλο μου..... Τον παίρνω χαμπάρι που ξυπνάει νωρίς και του την στήνω στην πόρτα να με δει....τι άκομψος που είναι με αυτό το γελοίο ντύσιμο .....ξυνει  τα πόδια του και χμμμμ μου λέει μια σάχλα ανοίγει αυτό το κουτί που έχει εικόνες και γυρνάει γύρω γύρω .....βρε σημασία δεν μου δίνει αλλά εγώ εδώ να τον βλέπω σιωπηλά να κάνει πάντα τα ίδια ...ααααα φόρεσε αυτά τα ρούχα τα ίδια πάντα ,,,δεν βαριέται κάθε μέρα το ίδιο και το ίδιο .....άσε να δω πότε θα μου δώσει και μένα κάτι να βάλω στο στόμα μου ...ας κάνω ότι δεν θέλω ...ααα το θυμήθηκε όπως πάντα όταν πίνει σε αυτή την κούπα τον καφέ του έτσι το λέει ....τι κακιά συνήθεια και αυτή από το στόμα του να βγαίνει καπνός..... μάλλον έχει μαυρίλες κάθε πρωί όταν βάζει την κούπα εκεί να πιει και αμέσως μετά να βγαίνει καπνός ...ευτυχώς εγώ δεν καπνίζω.........σε λίγο θα φύγει ας του κουνήσω την ουρά μου θα καταλάβει ότι αυτός θα λείψει αλλά εγώ εδώ θα είμαι να τον περιμένω ..όπως πάντα και φυσικά πάντα να τον παίρνω χαμπάρι όταν έρχεται και να βγάζω και μια φωνή για να μην νομίσουν όλοι ότι είμαι και μουγγος.
Παράξενοι αυτοί οι αθρωποι αλλά δεν διαφέρουν από εμάς τα ζωντανά.... μας μοιάζουν .....ΧΜΜΜΜ είναι μεσημέρι έρχεται.....  γιατί είναι έτσι κακόκεφος...... ας τον κοιτάξω και ας μην τον ενοχλήσω ...ααα με βλέπει ........ας κάνω ένα χαιρετισμό σιωπηλό βέβαια διότι είναι αργά μεσημέρι ....δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση του, το νοιώθω ότι είναι κουρασμένος.....θα τον περιμένω εδώ ακίνητος όλο το απόγευμα να βγούμε έξω μετά ..... .

Δεν υπάρχουν σχόλια: